piątek, 30 grudnia 2022

Grudzień

 121. "Bez Ciebie nie ma świąt" Natalia Sońska
122. "Bądź moim światłem" Agata Przybyłek
123. "Montessori od narodzin" Simone Davies, Junnifa Uzodike
124. "Ten zły" Natalia Dziadura
125. "Pożegnanie z diabłem i czarownicą" Bohdan Baranowski
126. "Zdrowy pies" Rodney Habib, dr Karen Becker
127. "Chrup! Mlask! Mniam!" Michalina Klukowska
128. "Muzyka duszy" Terry Pratchett
129. "Opowieści ze wsi obok" Mirosław Miniszewski
130. "Mam chorego zwierzaka" Agnieszka Cholewiak - Góralczyk

 

Podsumowanie 2022

- w marcu urodziłam dziecko i to jest największe osiągnięcie tego roku <3 

- przeczytałam 130 książek (z czego 38 slavicbooków, 20 książek ze stosu hańby)

- zrobiłam 49 szkoleń (w tym 31 psich)

- zrobiliśmy 51 sesji (w tym zaprosiliśmy do współpracy 5 osób)

- napisałam esej i 1/3 ebooka

- stworzyłam też prawdziwą kolekcję ubrań retro i vintage

 

Plany na 2023

- skończyć ebooka

- napisać drugi ebook (+projekt, marzeniem byłaby tu współpraca)

- marzą mi się dwie współprace przy sesjach (chociaż to bardziej plan na przyszłe lata)

- spróbować (po raz tysięczny) nauczyć się szyć

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

2023 cz. 1

2023 1. "Przeklęte dzieci Inayari" Agnieszka Kulbat 2. "Klątwa dla demona" Magdalena Kubasiewicz 3 "Dary bogów"...